Alexandre Mulek

My name is Alexandre Mulek, I was born on 31 December 1985 in Curitiba, Brazil. I had my first contact with music in 1994, when I won a guitar from my parents, it was my companion during childhood and adolescence. My firsts recordings and editions of video were in 2004, I produced some amateur short films with Mini DV cameras. In 2007, I started in the University Tuiuti of Paraná the graduation of Radio and Television, I worked in various audio and video projects. Still in the academy, in 2009, I began to study the 3D art. Now I work as freelancer producer of 3D, image, audio and video.

[Português – Brasil]
Meu nome é Alexandre Mulek, eu nasci em 31 de Dezembro de 1985 na cidade de Curitiba, Brasil. Eu tive meu primeiro contato com música em 1994, quando ganhei de meus pais um violão, companheiro durante minha infância e adolescência. Minhas primeiras gravações e edições de vídeo começaram em 2004, na era das câmeras Mini DV, eu produzi alguns curta-metragens amadores. Em 2007, comecei na Universidade Tuiuti do Paraná a graduação de Rádio e Televisão, realizando vários projetos de áudio e vídeo. Ainda na acadêmia, em 2009, eu comecei a estudar a arte 3D. Hoje eu sou um produtor freelancer de 3D, imagem, áudio e vídeo.


Youtube channel | Canal do youtube